Crayon

Pada suatu tengah hari yang agak sunyi dan sepi.Semua telah keluar berjalan-jalan.Hanya hujan membasahi bumi.Dapat dengar hujan dek renyai-renyai.Terima Kasih Ya Allah,sebab kau telah turunkun rahmat.
                                                           


                                                    ...................................................................



Terdiam seketika.Aku tak tahu mengapa aku pilih tittle tapi ada sebab.Aku tak tahu nak tulis apa tapi sebab.Syukran sangat sebab Allah telah beri kita peluang untuk hidup.


                                              ................................................................................





Tanganku tengah gatal ingin melempang orang....Aku hanya dapat bersabar dengan kau walaupun muka kau di depan mata.Diam.kau jangan nak terlebih busybody hal aku...


                                        ..........................................................................................




Sekali lagi kau buat benda annoying,memang aku tak akan teragak-agak nak lempang kau.Kau bukan gentlemen sebab kau pukul perempuan.