Shady Girl

Assalamualaikum.Aku tidak faham mengapa aku pilih tajuk di atas.Tah mengapa.tiada idea yang bernas di dalam otak.Aku sedang melalui cabaran twitter iaitu twitlimit.hihi.biasalah tu kalau RT je kerja.Aku tak faham mengapalah encik Ceo Twitter nak buat twitlimit.sepatutnya bagila kita chose selepas berapa tweet baru kena twitlimit.

Untunglaa ok......



                                            ....................................................................................



Haha.lihat sekeliling.semua sibuk dengan gajet.sebijik sama dengan aku.Bagi remaja,bila boring.Cari Ipad,tab,lappy,phone.try cari sedaya upaya mereka untuk find the way how they can online.

Hellyeah.katanya.Laughing Out Loud...




Pada suatu malam yang agak sunyi.Aku,Adik,Asyraf malas ingin ke Klinik so kami hanya duduk rumah.Tengok tv and Running Man seperti biasa.*Running Man dalam hidup kami amat wajib* Setiap hari boleh tengok muka Kwang Soo,Gary,Jong Kook.Ahhh..*fainted* ok

                                    .....................................................................................................





Back to the story ok,Sekumpulan orang india telah lalu hadapan rumah aku sambil menyanyi lagu Christmas.Suara mereka amatla kuat.Pada masa tu,aku tengok Running Man.


Then,Asyraf and Faatihah dari luar.bergegas masuk ddalam.And i ask them 'Why korang masuk rumah'
'Ada orang india menyanyi' Aku bergegas ke luar sebab nak tengok,hoho,,,aku kata 'biarlah mereka' then Asyraf pi ikut mereka menyanyi sekali.Haih.sabar je la.mesti nak ikut masuk koir India tu.lols



Sekian