Forever be Mine

Kehadapan Cousin yang comel lote,Hanis Hassan.



                                                     
                                                     



Hamba rindu kamu.ceh..baru je jumpa terus rindu.haha.*muntah hijau cepat*
lols........
k.aku suka duduk rumah kau...
Boleh online 24/7 dan chat bersebelahan
Boleh makan Maggi sambil tengok Running Man
Boleh buat Tutorial Hijab
Menyanyi lagu Catch me if you wanna



Haha.Aku rindu sungguh semua itu.Harap kau pon sama.Semalam kita webcam.haha.lawak je muka alang.
Kau banyak merepek apabila kita berwebcam...Kau merepek tentang Asyraf.Kau buat aku gembira.Aku makan mihun tomyam depan kau tapi kau tak nak.



Bila kita nak jumpa lagi?
Bila nak pergi Jalan Tar sama-sama?
Bila nak pergi Times Square?
Bila nak pergi Calaqisya?




Aku fanatik kau.Aku selalu buat kau gelak..Kau selalu gelak bila aku buat lawak bodoh.ohh..rindunya



Aik..boleh pula aku mengupload gamba ni.haha.lols.Gua suka Gary




Ingat tak? Rindu lols....Gambar pertama


Kita hang di Playground and KFC.
Kedua:Rumah Wan
hehe :D



Sampai di sini saja kehadapan kawanku.Bye Assalamualaikum.

xoxo.Nana Azmi